Ledig tisdag

Blev inget box-pass för min del ikväll. Jag mår inte bra.
Har ont i hela kroppen och i halsen sitter någon med slippapper...


Har varit ledig idag och jag har inte gjort mycket vettigt faktiskt. Har fyllt i lite viktiga papper tillsammans med mammi. Åkte till Floda och åt kassler =) Mumsfilibabba! Nu är jag tillbaka i vår vackra stad Göteborg. Kyligt är det. Glömde totalt bort att inhandla frimärken och lägga det viktiga brevet på lådan. Hum... Får göra det imorgon.

Jag är ledig imorgon också. Fick sådan lust att ta mig en promenad. Men nu är det mörkt och kallt, som sagt. Så imorgon blir det istället en långpromenad i solen, i den härliga luften. Bara det inte blåser för mycket, då kan det bli rått. Tänkte också besöka Allum. Det var väldigt länge sedan jag satte min fot där. Behöver nog spana in utbudet. Kanske inhandla en kavaj eller möjligtvis ett par jeans? Om jag hittar några som passar. Jag har ju inte bara en eller två gånger, utan ett otalt gånger insett att jag inte kan ha jeans. Men jag vill...! Svårt att hitta rätt passform till mina ben. Smal midja men med en rumpa som kan göra självaste Lopez avundsjuk. Kanske att ta i... =)

Nä, ikväll blir det "Den rätte för Rosing" och mina älskade hemmafruar ♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0