Kiel

Ja, nu har jag och Daniel varit i Tyskland.

I söndags kl 19 gick båten och vi började med en kaffe i en fin bar, sedan åt vi buffé. Med alkohol inkluderad. Eftersom jag vet att jag själv inte tål särskilt mkt alkohol, drack jag således inte alltför mycket. Men tillräckligt för att bli rund under fötterna. Vi tillbringade resterande av kvällen i baren och sjöng med en trubadur och tittade på pensionärerna som dansade. Mysigt, men ja...det var inge vidare drag kan jag vittna om. Det gjorde ingenting, blev ju en mysig grej tillsammans. Vi spelade på enarmade banditer också - och vann!! 1440 på ca 150 satsade =) Inte illa pinkat!

Lördagen började tidigt med frukostbuffé och en buss som skulle ta oss till Citti Markt. Jag vågar påstå att jag varit med om bättre shopping... Fann mig en vårjacka - den var jättefin. Men då jag bara hade med mig ett par skor fick jag något fruktansvärt ont i mina fötter. Daniel var lite bakis, medan jag hade tagit två ipren i förebyggande syfte, redan under frukosten. Daniel nästan somnade i en soffa mitt i centret då jag letade kläder. Sedan åt jag glass och Daniel piggnade till med en latte. Bussen tillbaka hade inte kunnat gå senare. Hua!

Vi tog oss också en kik i ett shoppingcenter vid hamnen i Kiel. Fann ingenting någonstans :( . Lunchade på Subway. Sedan haltade vi tillbaka till båten och tog oss en tupplur - helt slut! Och jag hade fått blåsor på tårna - på stortån av alla ställen! Lyckas med det du! Usch. Måndagskvällen blev lugn,  vi spelade spel, läste tidningar och åt godis. Mysigt! Får nog erkänna att jag tyckte måndagskvällen var snäppet bättre - mycket mer jag. Lugn och otroligt mysig! ♥ Dessutom vann jag när vi spelade. =)





Idag har jag hunnit shoppa en massa, skulle blivit en träningsbag, det blev det också, men lite mer grejer. En lång kofta, ett baslinne, en jeanskjol, en scarf, ett par skor (förra sommarens stora favoriter som jag fullkomligt slet ut - så klart att jag behövde ett par likadana i år igen!) och träningsväskan så klart  =) Har också satt upp tvättid inför imorgon och packat ur väskan.

Nu hoppas jag få träffa Lollo ikväll. ♥





Baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0