Internationella kvinnodagen

Igår fyllde Alexandra 22!
Grattis mitt hjärta - hoppas du hade en underbar dag!

En bra grej så här när den svenska kronan är låg är att turismen ökar - för 60 danska kronor får man 100 svenska. Har haft ovanligt många danskar i butiken i helgen. Roligt!

I helgen har jag jobbat. Efter att ha varit ledig i en vecka var jag hungrig på arbete i fredags. Men ja...sådär värst mycket fanns ju tyvärr inte att göra. Längtar verkligen till det är dags att bygga upp en ny butik. Långa, långa dagar, sena kvällar och muskelvärk som heter duga. Hua! =) Stundande introkurs blir intressant - ska bli så roligt o se vilka nya arbetskamrater man får!

Imorgon är det jobb igen. På tisdag ska jag o Carro på box igen. Gött!
Och på fredag ska vi troligtvis på Incontro. =) Favoritstället!

Bowling ligger som förslag för lördagen - intressant minst sagt!

Nu ska jag se på Beck med en sjuk Daniel. Ska tvinga i honom lite glass - jag tror han blir frisk då ;)


Pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0