I´m alive

Pappa tjatar på mig att jag ska tänka på vad jag skriver om här i bloggen. Undrar vad han tänker på...

Jobbet har gått strålande och jag har faktiskt inte varit bakfull. Det har gått galant förutom att tröttheten satte in runt 13. Behöver onekligen sova i fler än 5 timmar per natt. Men så många andra klara ju det... Och jag var förbannat pigg där i morse, fick tvinga mig att sova en timma till när jag vaknade kl 6.

När jag kom in till centralen med tåget förut skulle bussen inte komma förrän om 12 minuter. Djupt försjunken i min bok bestämde jag mig hellre för att knata hemåt. Strunta i bussen. Och det var så himla gött! Ska jag göra imorgon också. En halvtimmas promenad. Och jag är inte så trött som jag annars brukar vara.

Ikväll tar jag det lugnt. Funderade på att möta upp storebror vid biljardpalatset o se lite hockey, men jag tog promenaden istället och snart ska jag dressa om till myskläder och se på tv. Tråkigt bara att det inte finns mycket intressant. En film då kanske. Längtar efter Daniel. Han jobbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0