Hemma

Idag har jag varit hemma i Floda. Det var trevligt.

Jesper påpekade att det nog var dags för mig att flytta hem igen. Han säger att alla har förändrats sedan jag flyttade. Jag måste komma och ställa allt tillrätta igen. Enligt honom har Nicklas börjat dricka, han springer på krogen alldeles för mycket och är allmänt konstig, mamma äter för mycket sötsaker och pappa är argare. Jag säger nog hellre att folk förändras. Nicklas är 18 och krogenmogen och mamma tycker om en bulle till kaffet. Pappa har alltid varit lite hetsig i humöret. När jag är hemma är dock alla alltid glada. Särskilt Jesper. =) Skrutten. ♥


Jag har inhandlat en annan korsordstidning. Allers har ganska svåra korsord. Men denna kanske är alldeles för enkel - vi löste väldigt mycket igår kväll och imorse. Hmm....börjar fudera över hur gammal jag är egentligen. 21. Hmmm... långpromenader, afrikansk dans, korsord.... nya favoritprogram har dessutom smugit sig in i min värld. "Vem vet mest" och "Så ska det låta"

Äntligen har jag dessutom funnit en bok att läsa igenom. =) Camilla Läckberg. Hittade den i Elins hylla hemma idag. Gött! Det var alldeles för länge sedan jag hade en bok att läsa. Jippie! Så nu blir det en kopp te och "Olycksfågeln" innan hemmafruarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0