Effektiv!

Man hinner med så mkt under dagen när man går upp så tidigt och är pigg så tidigt som jag var imorse. Blir nog lika tidigt imorgon så jag hinner med min timmes promenad innan jobbet. Känner mig ganska duktig. Men faktum är att en timma går väldigt fort när man njuter av promenaden. Har också varit hemma en sväng till och hittat ytterligare ett par träningsbyxor som jag behöver!  (Men jag har nog egentligen alldeles för mycket kläder här snart - vet inte var jag ska göra av dem) Och så tog jag med mig en ångmaskin o ska testa o stryka gardinerna med den. Får se om det funkar.

Har lämnat kläder i klädinsamlingen också. Duktigt! Äntligen fick jag iväg kassen. Himla käckt ibland det där med bilar. Man blr lite mer effektiv när man har en till hands. Har också varit iväg o handlat, bröd o mjölk, ägg, avokado och keso. (glömde dock honung till mitt te - får gå förbi ICA sen) Köttet för morgondagens matlåda är så gott som uptinat. Ja, effektiv är nog dagens ord, skulle jag vilja påstå.

Snart ska jag sola och sedan ska jag gotta mig med en bok i solen.



Vill promenera med dig hjärtat!! Alldeles för länge sedan nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0