Dags

Klockan är 06:45 och jag ska alldeles strax bege mig till centralstationen. Där ska jag möta upp Maja och Mariella och sedan drar vi till Jönköping med 27 andra. Skoj! Är dock lite trött och funderar mest över varför jag ställde klockan på 05:30 och faktiskt gick upp då också. Duscha gjorde jag ju igår.

Såg på film igår kväll. Men jag somnade efter halva. Så jäkla typiskt. Men jag har fått min sömn iaf.

Igår gjorde jag sista dagen i Kungsbacka. Satt mina sista timmar i koma, som Vicki uttryckte det. =) Dock kände jag ett visst vemod. Självklart ska det bli förbannat skoj med ett nytt gäng, en ny arbetsplats och mer att göra. Men jag har så himla goa arbetskamrater i Kungsbacka. Jag får trösta mig med att vi alla bor faktiskt i Göteborg, med omnejd, och det är inte helt omöjligt att hitta på något, utanför jobbet. =) Har ju inte varit några problem förr. Däremot finns det just en person som jag är uppriktigt ledsen över att inte få se mer. För jag tror att det är fallet. Vi kommer aldrig ses mer? Ljuset under hösten. Varför jag behagade mig upp ibland, när jobbet var som allra tråkigast. Detta är sanning.

Puss..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0