Bönhörd

Ja, jag blev minsann bönhörd!
Solen skiner som den inte gjort på evigheter och jag fann både gula blommor och snödroppar i trädgården när jag bestämde mig för att rensa lite bland skiten. Önskar bara någon vänlig själ ville ta bort högen med kol som blivit då påsens botten var trasig - under fanns hur mycket gråsuggor som helst, äckligt! 

Dessutom behöver jag verkligen göra ordning på uteplatsen...klippa grenar och sopa undan, torka av stolar och rensa. Bordet var trasigt och grillen rostig - någon som har en stor bil som vill forsla till tippen om bror min inte behagar ta hand om dem?

Träffade Lollo igår, mycket trevligt - har inte setts sedan i november. Fy på oss!

Sedan träffade jag Hanna och Carro. Vi åkte till Lödöse långt-bort-i-ingenstans och provade klänningar, eller ja provade mest ut storlek och sedan valdes klänningarna ut. Beställningen gjordes på plats. De kommer om tre månader. Så spännande! Carro kommer bli den vackraste bruden ever! Och min och Hannas klänningar var inte dåligt fina de heller! Nu ska det bara övas i att gå i högklackat inför den stora dagen.

fy anna mig va det är dyrt med giftermål!


Nu ska jag snart bege mig till Stockhomsgatans Café och dricka en kopp med Mikaela! Japp, för nu är jag frisk.
Sedan blir det dans med Carro. =)


Innan jag beger mig vill jag tipsa om en countrysångare som är alldeles ohyggligt bra!
Tack Carro, du ger alltid så bra tips!

Brad Paisley
Whiskey Lullaby


Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vad kul att få vara delaktig i en väns bröllop!=)

2009-03-05 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0