Weekend i Karlstad

Åh, helgen har varit alldeles underbar!
Dock började den med en obehaglig tågresa - att folk inte kan låta en vara.! Ville ju bara läsa min bok ifred. Yeye.. Sen kom iaf Alexandra och hämtade mig vid stationen. Mat väntade mig när jag kom hem till deras mysiga lägenhet. Fredagen blev med andra ord väldigt lugn.

Lördagen blev underbar! Vi åkte och gjorde en del ärenden och sedan bar det iväg till Värnen och Skutberget. Härligt! Vi grillade korv, åt melon och löste korsord. =) Passade mig utmärkt. Dock lyckades jag ordna världens bonnebränna, men det var det fasen värt. :) När vi kom hem lagade vi tacos och öppnade en vinflaska. Och gjorde oss fina!







♥  kärlek  ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi=) Kom att tänka på bartendern, och den så himla gulliga korvförsäljaren haha puss!

2009-06-03 @ 06:12:57
Postat av: Emelie

Haha! Ja de kom nog från två helt skilda världar. Den ena var ju hur go som helst och den andre var nog näst intill socialt inkompetent.... (stavas det så?)

2009-06-04 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0