Utpumpad...!

Puh*
Jag är verkligen helt slut. Har varit fyra ytterst intensiva dagar på jobbet. Långa dagar. Idag har jag dock bara jobbat 6 timmar. Var rätt skönt - likväl är jag en zombie. Vädret är vackrare än någonsin och jag har mått dåligt över att jag inte orkat/hunnit/lkunnat njuta av det. Men imorgon. Då är jag ledig..!!

En dag på stranden hade inte suttit fel - men jag ska hem till farmor och umgås. Blir dock fotboll och volleyboll i Slottskogen med underbara kollegor på kvällen. Och lite rosé till det =) Härligt!

Min söndag ska tillbringas i solen och jag ska stekas och bli brun! (och antagligen lite röd också)
En bok, en korsordstidning och lite härlig musik i lurarna och min dag är gjord. Känns bra. Ibland är livet för bra!

Ikväll ligger jag dock hemma. Magen kvider som aldrig förr och jag tycker synd om mig :(

Kommentarer
Postat av: terese

Hoppas du blir jättebrun på söndag då! Men akta dig så du inte bränner dig alltför mkt! puss

2009-06-27 @ 11:03:16
URL: http://hellotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0