uppdatering

Så ja!
Nu har jag uppdaterat med lite bilder.
Tack alla för en underbar helg!

I söndags var jag bra slö, läste bok, gick en promenad och hyrde filmer. Hann se en innan jag föll i dvala. =) Har fortfarande Vicky Christina Barcelona och Benjamin Buttons kvar att se fram emot! Gött!

Idag har jag heller inte gjort mkt ännu. Har varit på långpromenad med en kollega och snart ska jag in i duschen och fixa fötter och skrubba kroppen. Ska nämligen unna mig en omgång i solariet sen så man håller sig brun och fräsch. :)

Jag har gjort en grej. Kanske är man lättlurad - men sist gång jag gjorde en beställning så gick det jättebra. Får hoppas detta är lika bra. Har beställt hem en dvd-samling med en massa danskoreografier - detta för att jag inte ska ha några undanflykter, så som jag har vad gäller gymet. Det är ju så tråkigt! Men dans är förbaskat roligt - men jag är dålig på att koreografera själv ska jag sanningsenligt meddela. Dessutom drar jag mig för tidsbestämda lektioner tillsammans med andra som  är mycket bättre. Får hoppas det är en bra grej detta här. Däremot kommer grejerna inte förrän om två veckor - så himla segt!! Jaja, det är bara att bita ihop.Håller vädret i sig blir det många promenader innan dess iaf :)

Midsommar ser ut att bli lugn för min del. Väldigt skönt!
Har någon annan lust att bara inte göra någonting så kan vi äta jordgubbar ihop! :)

Puss...!

Kommentarer
Postat av: tha familla

du kan komma hem vettu :))

2009-06-18 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0