Midsommar

Igår var det midsommarafton - det kan väl inte ha undgått någon?
Jag spenderade fem timmar på jobbet som kändes mer eller mindre onödiga. Elgiganten Nordstan var närmare ett dårhus- ganska roligt sådant iofs. Haha! Ändock gick tiden ganska långsamt fram.

Jag hade inte haft några planer för kvällen, men på morgonen hörde jag av Lollo. Ville så gärna träffa henne. Vi bestämde att jag skulle hänga med till Sebbe i Kungsbacka. Mysigt! Han hade lagat förbaskat god mat och innan dess var det silltallrik. Ja, jag åt sill. Men bara några stackare i senapslag. Hehe, men färskpotatisen, gräddfilen och gräslöken smakade underbart! Och snapsen satt där den skulle. Vi spelade kubb och mitt lag var ständiga förlorare. Jag är uppriktigt kass. Sandra stod för desserten som smakade ljuvligt!

Det bästa med hela midsommar var att få träffa Lollo. Alldeles för länge sen!  ♥

Idag har jag städat min lägenhet ordentligt och satt upp tavlorna :) Köpte nämligen spik häromdagen. Jag har tillomed skrubbat i badrummet, gjort ren kaffebryggaren, torkat av under vasken och tvättat fönstren. Jojo... Rätt gött o få sådana ryck ibland.

Det blir en powerwalk i eftermiddag.
Har precis avslutat min lunch bestående av en kall sallad med kassler - otroligt gott med kassler! Salt som man behöver. Bakispizzan har sett sina dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0