På väg tillbaka

Vill be om ursäkt för min frånvaro i bloggens värld.
Mitt internet är paj hemma sedan tre veckor. Ja, det är mobilt. Jag ska ordna detta. Imorgon eller på måndag ordnar jag fast bredband från Comhem. Tele2 har jag minsann fått nog av. För att baktala dem så gott jag kan.

Sitter på ett internetcafé med snuskigt smutsiga tangenter. Ska nog tvätta mina händer med sprit när jag går härifrån.
Var meningen att jag skulle lösa mitt internet med the phonehouse idag - men butiken var stängd. Lite komiskt är det - så mkt jag har flängt fram o tillbaka och ingenting lyckas gå min väg.


Så istället för att fixa internet löste jag ett par nya (förbaskat snygga!) skor och en blus. Roligt! Har försökt shoppa hur länge som helst nu men inte hittat ngt. :D

Ikväll ska jag hem till Ella och äta thaimat för att sedan bege oss mot Linné och pimpla vidare. Mysigt!!

Igår lyssnade jag, Angelica och Fia på två trubadurer på GamlePort - helt fantastiska var de! Underbara röster, så att man smälter..!! Skönt är det att vara ute i svängen igen. Har minst sagt varit under isen hur länge som helst nu. Har liksom inte varit 22 på ett tag - snarare 65. Tant Agda, en liknelse jag känner igen mig i. Korsord, tidiga kvällar och middagslur. Har faktiskt inte umgåtts med någon, och jag har insett att tillomed mamma tycker jag varit på tvären. Blev en väckarklocka. Tack älskade vänner för att ni får med mig någonstans, för att ni får upp mitt humör..!!

Hoppas hoppas hoppas att Micke löser mina dagar så jag kan lyckas få tre veckors semester istället för två. Jag behöver verkligen det. Då blir det en trip till Skåne, en utlandsresa troligtvis och bio :) Och så får det hela avslutas med en hejdundrande fest, dock med jobbet, men det ska bli ruskigt skoj :)

Hoppas ni är friska allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0