Tankar

Förhoppningar, nyårslöften och summering?
Är det verkligen någon som orkar läsa sådant??

Jag vill iaf att mitt 2009 ska vara ett lyckligt år, med mycket glädje, skratt, upplevelser och kärlek! Give it to me... =)
Nyårslöften anser jag inte vara nödvändiga - jag röker inte, snusar inte och dricker inte alldeles särskilt mycket.
Nyårslöften brukar dessutom mestadels slopas i mars- om inte tidigare. Jag gav mig på ett löfte förra året, det sprack nog redan 3:e januari ...

Summering?
2008 var ett okej år, jag blev vuxen vill jag tro.  Lärde mig liksom stå på egna ben iomed min flytt hemifrån.
Nytt jobb, där jag trivs - har fått underbara arbetskamrater och nya vänner. En weekend till London med mina underbara.. Ja, 2008 var ett okej år - men jag är säker på att 2009 kan bli ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0