Stockholm

Jag är så glad!
Planerar en tripp till hufvudstaden första mars. Ska bara se till att få ledigt mina timmar på måndagen.
Ska nog inte vara några problem om jag känner mina söta arbetskamrater rätt. Ett besök på Dramaten var det tänkt, om vi kan enas om en bra pjäs. Blir också en promenad på skansen. Bo på hotell och lyxa till det. Myspys! Och finner vi ingen pjäs som passar oss blir det stadsteatern - antingen i Stockholm eller här i Göteborg. Dags att bli lite kultiverad igen.
 Feels good.


Nu blir det jobb. Sedan ska jag hem o vända igen. Byta om och betala räkningar känns som en bra idé. Och ikväll är det jag som vinner i bowling. Det är ju inte längre så som när man var liten att man låter lillebror vinna. Nej, kan jag vinna så armbågar jag mig framåt numer =) Han har fått vinna tillräckligt.

Nu måste jag knata iväg till jobbet.

Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0