Planering

Ja... har bestämt precis vad jag ska köpa under min storhandling på IKEA vid tillfälle - troligtvis i februari då jag kommer behöva mer möbler, nya möbler och fler lampor.. Till dess ska jag inhandla stolsdynor (för jag ska ha ett riktigt köksbord! Yeeeha!) överkast till min säng, det jag har har jag haft så länge.... och lite gästhanddukar - såna där riktigt mjuka o goa!

Sitter o dricker lite kaffe. Ska snart ner i tvättstugan igen. Har börjat packa ner lite saker jag inte kommer använda mer under sista månaden nu. Men jäklar vad allt tar plats! Och det var bara några handdukar, filtar och gardiner - allt annat då? Herre min je...!

Måste nog inhandla dessa flyttkartonger snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0