onsdag

14:30..

Jag har änu så länge idag tvättat, ordnat med ytterligare tre flyttlådor som skall fyllas, lämnat tillbaka en kjol jag inte var helt nöjd med när jag kom hem igår och tränat på gymet. Nu sitter jag med en tallrik mat. "Man tager vad man haver" passar otroligt bra in på den maträtt vi skapade häromdagen. Åjo, nu ska ni få höra: Fläskfilé i tomatsås med champinjoner och diverse kryddor och till denna egenkomponerade gryta/stuvning broccoli, haritcot vertes och mm, det är sant - snabbmakaroner.

Nu ska jag snart hemåt och fylla mina sista lådor och torka ur frysen. Sen kan jag inte göra så mkt mer förrän mina möbler försvinner från lägenheten. Det är ganska jobbigt att flytta... Det ska jag komma ihåg.

Ikväll blir det Made in Sweden.

Nästa torsdag blir det afrikansk dans!
Tjoho!


Nu är jag mätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0