Må bra 2009

Fick just reda på en superhemlig sak.
Och den är superledsam!

Maja - nu genomför vi vår kupp!


Nu har jag iaf köpt ett årskort på Friskis&Svettis.
Det är jättebra. Ser fram emot februari. Då ska jag börja gå på afrodans på torsdagar när jag är ledig. Jobbar ju på torsdagar nu i januari så jag kommer missa de där passen.

Köpte mig idag en sportbh och en vattenflaska för kommande liv. =) Letade efter ett bra sportlinne, men jag fann inget jag gillade. Det löser sig någon annan gång. Har så jag klarar mig så länge.

Imorgon ska jag o Puff nog bara gymma, för hon ska jobba på eftermiddagen och jag har tvättid på förmiddagen.


Nu ska jag testa mitt nya schampoo
Sedan ska jag fuktboosta min kropp. Det behöver den i dessa kalla dagar. Det värsta som finns är torr hy.
Kanske att man ska unna sig en peeling också? Var ett tag sen.. Ja, en må-bra-kväll får det bli.


Hoppas på en frisörtid snart också. Har panik på min utväxt, behöver slinga mig igen.


Kommentarer
Postat av: Terese

Afrodans verkar jättekul! Har länge velat pröva med aldrig fått tummen ur. Du får rapportera. Puss

2009-01-13 @ 19:30:46
URL: http://hellotess.blogg.se/
Postat av: Terese

Afrodans verkar jättekul! Har länge velat pröva med aldrig fått tummen ur. Du får rapportera. Puss

2009-01-13 @ 19:31:56
URL: http://hellotess.blogg.se/
Postat av: Terese

Afrodans verkar jättekul! Har velat testa men aldrig fått tummen ur. Du får rapportera=) Puss

2009-01-13 @ 19:33:30
URL: http://hellotess.blogg.se/
Postat av: angie

Underbart hjärtat!!! Nu är du snart oxå igång! Vi får peppa varann o hålla ångan uppe så kommer vi bli hur snygga som helst till våren! :) Jag körde body toning ikväll så gott att få svettas o köra gärnet!

PUSS!!

2009-01-13 @ 21:52:28
Postat av: angie

Hejja!! :) Nu är vi igång båda två! Såå snygga vi ska bli till våren!! :) kämpa på hjärtat! pusss

2009-01-15 @ 10:11:00
Postat av: Anonym

haha nu kom den andra kommentaren som jag inte trodde gick fram :P

2009-01-15 @ 10:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0