Han kallar mig baby

I feel good

Kom just hem ifrån jobbet. Skulle egentligen varit ledig, men det käns bra att tjäna lite extra pengar

De senaste dagarna har jág inte gjort särskilt mycket faktiskt.
Jobba, laga mat, sova och jobba. :P Men så är det ibland. Imorgon får jag sova ut.

Söndagen kommer tillägnas alla praktiska saker.
Det ska göras listor (älskar listor, är en jäkla planeringsmänniska) jag ska packa ner en massa saker som jag inte använder - för jag har ordnat med flyttkartonger. Fick hjälp av Daniel i onsdags. Eller om det var i tisdags kanske.. Spelar ju mindre roll.. Sedan är det ett boxpass inbokat på kvällen med Carro på Friskis i johanneberg. Gött!

Jag får nog erkänna att jag mår väldigt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0