Fredag

Japp, idag är det fredag. Gårdagens arbetsdag var väl kanske inte särsklit givande. Får hoppas denna blir bättre. Har i vart fall lite mer att göra. Snart månadsskifte och allt. Gött =)

Ikväll efter jobbet ska jag bara myyysa. Ska bli helt underbart.

På söndag blir lillebror myndig. Det är faktiskt inte helt klokt. När växte han liksom?


Då ska vi iaf bowla, jag, Nicklas, Robin o Sofie. Om nu Nicke lilltroll blivit frisk. Det härjar som sagt magsjuka i Floda. Ingenting som jag önskar få iaf.  Så vad köper man till en 18-åring? Eller ja, vad köper man inte? Hmm, ja jag har ju lite o grunna på idag iaf. Känns bra. Igår planerade jag inköp. Vill shoppa en massa nya kläder nu! Önskar det snart var vår! Då ska jag ha en jeansjacka har jag bestämt. Kan man inte ha det på benen får man ha det på armarna - hette det så? =)

Nä, dags att kila.

Puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0