Torsdag

Skulle egentligen behöva jobba för Vicki idag. Stackarn är sjuk...
Men jag håller just nu på med tvätten och någon gång innan kl 16 kommer några gubbar o ska göra en temperaturkoll. Så irriterande att de inte istället kan säga en tid, eller iaf att mellan 12-13 ska de komma..ja, så man kan planera lite. Men ikke!

Sedan är det afrikansk dans ikväll. Ska bli spännande. Tror att det är ganska flummigt faktiskt. Passar nog. Haha, kommer nog känna mig lite bortkommen. Men det tar jag. Haha, på Friskis behöver man inte skämmas. Inte som på SATS, hohojaja.. Skoj med jympa i tisdags. Men jäklar va dålig jag är på koordination. Haha, många ggr jag inte fick till det som de andra, gjorde fel o grejer.. men å andra sidan var det ju första ggn. Blir nog bättre andra ggr. Kul o testa lite så man vet vad man gillar sen. Längtar efter ett boxpass igen. Ska nog kika på det.

Men vad i all sin dar gör man inomhus i väntan..?
Ska diska upp - men sen då? Tvätten ska jag hämta om en timma, det sista. Kan ju inte ens ta mig en promenad. Allra mest hade jag velat gå på stan och kolla lite grejer. Är efter med present till lilebror. Och till mamma ska jag inhandla saker också. Jesper fyller tonåring han också i veckorna. Mycket nu. Och så kan Tuffe behöva lite sällskap.

Behöver måla om!! Nu, nu, nu..!
Någon duktig som har energi att hjälpa en stackars okunnig, hopplös kicka?

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha afrikans dans är lite lustigt...jag har prövat på det och kände mig väldigt knasig och bortkommen haha...man ser ju inte klok ut;P Har du flyttat till nya lägenheten än? eller är du kvar i den gamla? puss puss

2009-02-05 @ 21:31:38
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0