Så ska det låta

Febern har släppt , sitter o snorar just nu istället :)
Lollo skulle jobba, så jag får tid att bli frisk.

Det har varit en härlig dag idag - ljust och mycket positiva kunder - mina älskade kunder! =)
Fler ska de bli! Nordstan är inte långt bort. Har bara 11 arbetsdagar kvar i Kungsbacka har jag räknat ut - inte alls mycket ju. Kommer sakna Vicki! Känns sådär att bli ersatt :( Men, ja, hehe hon ska ju inte behöva axla manteln helt ensam, såklart!

Sitter här o börjar bli lite smått partysugen =)

Tittar på "Så ska det låta" och sjunger för min fågel som är fullkomligt förälskad i programmet =)
Men ja, det är nog bra om jag stannar inne ikväll. Imorgon ska jag på middag med familjen och på söndag åker jag med Daniel till Kiel. Kryssning, bara han och jag! Urmysigt!

Hoppas vi ju att solen skiner hädanefter! För snart är det vår på riktigt! Jo, jag lovar!

Jaha...nu är glassen slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0