Snö!!

Japp, nu har äntligen jag också snö på min uteplats! Och snön fortsätter falla lätt. Så vackert!

Ska in till stan om en liten stund - ska bara klä mig och borsta mina tänder.
När man är ledig blir dagarna ofta väldigt slöa. Mest för att jag vet att de dagar jag jobbar hinner jag inte slöa. De är alldeles för långa. Ska inhandla en film som har release idag - den ska lilla lillebror få.

Igår åkte jag till IKEA och sen träffade jag pappa som körde hem mig med mina kassar. Inte så mkt, men nog tungt för att jag skulle orka det kollektivt. Passade nämligen på att inhandla mat. Men självklart glömmer jag det allre viktigaste - te..! Får komplettera idag.


Jag går i framtidstankar - som vanligt numer.


Logopedutbildningen finns i följande städer:
Göteborg, Linköping, Uppsala, Lund och Stockholm.

Ska jag vara ärlig så skrämmer Stockholm mig en del, alldeles för stort.
Göteborg har jag testat - inge skoj. Ska jag vara student ska jag vara det på riktigt. Inte i min egen stad. Det är dags att pröva sina vingar och kasta sig ut. Tydligen var det alldeles för lång bostadskö i Lund... That leaves Uppsala och Linköping. Långt bort :( Men det är nog lika så bra.

Får svar från Komvux mellan jul och nyår. Hoppas jag får en plats på matten.

Naturkunskapen får jag nog köpa som det ser ut nu... 3950:-
Men det får det kanske vara värt så jag kan börja snart.

Behöver inhandla:

→ Extern hårddisk
→ Office Hem och Student
→ Ny dator, iaf till sommaren
→ Miniräknare
→ Kursböcker - Naturkunskap B och Matte B
→ Naturkunskap B


Bäst att bunkra upp med trisslotter??
Mucho dineros (?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0