Sommaren är tillbaka!

...men antagligen bara för en kort stund och så blåser det som attan emellanåt.

Just nu sitter jag iaf på min uteplats och njuter. Solen värmer så gott.

Har inte gjort många knop idag - ville träffa vänner men det var minsann dåligt med svar på telefonerna. Så jag har strosat runt en stund själv på stan. Fann både sockar och bh, fasen så lätt det är att bränna pengar när man inget vettigt har för sig. Jaja..jag har semester.. det är iaf vad jag sagt till mig själv de senaste tre veckorna - och då får man ju unna sig.

Till hösten kommer jag vara mer social än vad jag varit nu. Det har jag bestämt. Spelkvällar ska vara vanligt förekommande. Mycket Trivial Persuit i mitt kök! Välkomna! (under förutsättning att jag får behålla lägenheten såklart) Så nästa inköp jag gör kommer bli ett TP från BR. =) Very well.

En trip till Karlstad ska planeras in för nu saknar jag Alex lite för mkt igen.




Bejbi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0