Påskdagen

Det är lustigt så snabbt man anpassar sig. Självklart är det inte helt bra än. Men en acceptans har infunnit sig och jag har klarat mig förr. Jag vet hur det är och nu är det så mycket annat jag behöver fokusera på. Så det är bara att gilla läget.

Jag vill minnas att jag gjorde en lista som jag skulle beta av.
Vet dock inte alls hur mkt jag hann med. Insåg dessutom att det fattas en del saker i min verktygslåda (ja, jag har faktiskt en sådan!) och dessa saker måste jag ha. Får lösa det vid tillfälle. Lampan satte jag upp i köket, men jag kan inte koppla in den. Vågar inte. El och sådant och det är nog någon specialgrej. Vet att Robin hjälpte mig med den sist gång. Mattan hamnade på golvet och jag löste några lådor till förrådet. Mycket bra gjort. :)

Satte in antennkabeln igår kväll så jag kan se tv. Men varför i herrans namn köpte jag en så lång?? Ska byta ut den så fort vi öppnat. Inser att jag dessutom är i behov av en större tv. Får spara till det. Ordnade också med eluttag så jag har en sänglampa så jag kan läsa alla böcker jag ska ge tid nu igen. Ska dessutom se om jag löser en mp3 för mina promenader så jag slipper ha med telefonen varje gång. För nu ska det bli många promenader. I solen. Härligt! 

Jag hittar fasen inte tvättstugenyckeln... :S Måste ju tvätta snart. Det får bli dagens projekt. Efter att jag röjt på uteplatsen, hoppas mamma kommer så hon kan hjälpa mig. Var faktiskt mer att göra än jag trodde. Mycket bråte jag hade önskat storebror tagit med sig senast. 

Mår bättre idag, det är skönt med lite egentid. 

Pussa på!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0