Torsdag redan

Gårdagen spenderades i Kålleredsbutiken. Agneta hade fått migrän - jag känner för stackarn, migrän är fasen inte skoj! Slussades dit utan vare sig byxor eller skjorta. Igge löste skjorta när jag kom dit och där stod jag sedan i leggings och en, för min smak, en lite för liten skjorta. Haha! Kändes lite naket så jag satte ändå på mig min rosa klänning under. Haha! Hade ngn från BO sett mig då hade det blivit en smäll på fingrarna. Dagen förflöt på bra, men det var när jag skulle stänga allt som det gick åt pipsvängen, kassaskåp, papper och datorer slutade aldrig att krångla med mig. Vi kom därifrån kvart över åtta.. (!) Stackars kollegor som fick vänta. Men, men ... det gick till slut. Idag är det tillbaka till bygget. Och tillbaka till de snygga elektrikerna =)

Blev en del mail fram och tillbaka till Kungsbacka igår. Rooligt! Ska bli så skoj o ses på lördag!

Ska försöka införskaffa en kamera så bloggen blir lite roligare. Vet inte var min kamera tagit vägen. Men, ja.. tyvärr inte prio ett just nu. Tapeter ska upp, ny tv ska inhandlas, helst också en soffa. Och sedan en kamera. Men jag fyller ju år om lite mer än en månad, så jag får väl önska mig en i present =)

Apropå födelsedagar så har vi ett födelsedagsbarn på jobbet idag. Jag hoppas på tårta. Dock föga troligt då vi är ganska många på bygget. :P

Nu måste jag verkligen skynda. Kvart över sju och jag sitter osminkad i bara morgonrock....Oops..


Puss..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0