Sår i hjärtat

Jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra. För det gör jag inte. Hälsan är i behåll, men psykiskt smärtar det. I hjärtat. En otrolig chock var det för mig igår och jag har ännu inte helt förstått vad som hände. Men i praktiken har jag fått förstå. Sov hemma i Floda inatt och idag har jag och pappa cruisat cadillac. (otroligt fin bil by the way) Tuffe mår bra. Stereo igen. Tänk så mycket kläder man äger, men ändå tycker man att man inte har något bra när man ska vara fin. Ska ta mig ett röj här hemma. Installera ordentligt. Kanske också gå med en del grejer till förrådet - om jag finner ett passande hänglås att ha så länge till dess jag hittar ett som är mer stabilt. Man kan tyvärr inte alltid lita på människorna ikring sig. Kanske borde forsla hit min cykel också. Så man kan börja cykla till jobbet. Tyvärr lite för långt att gå.

Hade tänkt ta mig förbi jobbet och hämta mina gympaskor jag glömt där och kanske ta sig en powerwalk, men jag inser nu hur  mycket jag behöver ordna med här hemma. När stänger affärerna? Jag har ingen mat hemma.

Jag har en väldigt fin lägenhet ändå. Måste bara måla en del. En hel del.

Att göra idag:

>Byta ut kökslampan
>Lägga ut mattan
>Installera tv:n och dvd:n
>Ställa in utemöblerna som är trasiga, i förrådet tillsammans med ett par kartonger till
>Handla mat
>Ställa ut andra möbler på uteplatsen och njuta av solen

Bäst att sätta igång.
Tänka på annat än sår i hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0