Lördag 4/4

Det blev en heldag med Angelica idag! ♥

Möttes upp vid elva. Åkte iväg och shoppade en del och sedan blev det lätt lunch på Paprika. Ohyfsade människor som jobbar där! På Backaplan iaf. Nonchalanta - då ska man fasen inte jobba med service..! Irriterade blev vi. Åkte till systemet och inhandlade alkohol.

 Åkte hem till Daniel och lånade mobilladdare. Fick skjuts av storebror hem till Kortedala och röjde undan lite grann. Köpte glass och gottade oss i solen. Fick rätt bra med färg i ansiktet. Härligt med uteplats! Guld värt!  Drack en del och gjorde oss fina! Åkte in till stan och åt på La Gondola. Pizza..! Smaskens, men jäklar va mätta vi blev. Åt ungefär halva och orkade inte dricka upp colan till... Och jag som ändå bara åt en Hawaii, som vanligt. Hmm...

Gick till Biljarpalatset och inväntade Daniel och Ismo. (mannen som ska renovera vår lägenhet, enligt nya rön) Hanna kom också förbi som ett litet wildcard. Jag lärde mig spela bljard, gjorde lite missar men det blev lika (2-2 i matcher) Daniel och Ismo var jätteduktiga! Man har vissa previlegium som fritidsledare får man ju säga ;)

Fick Daniel att acceptera en inbjudan om påskmiddag i Floda. Trevligt!
De är så nyfikna på honom där hemma. ♥

Nu är det läggdags - ska jobba imorgon i Kållered igen.
Pussokläm!

Kommentarer
Postat av: angie

Tusen tack för igår hjärtat mitt! Det va på tiden med en Angelica-Emelie heldag! =) Får ta o röja din uteplats nån dag med, klippa häck oså.. o göra upp en målarplan :P du ska allt få det fint.. PUSS!

2009-04-05 @ 16:13:14
Postat av: Terese

Ja uteplats är gött! Jobbigt bara att klippa gräsmattan hihi.

2009-04-05 @ 18:27:05
URL: http://hellotess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha!Ja, jag har inget gräs att oroa mig över =) Ja, en målarplan låter inte helt galet, men det är en massa jobb ju... Med det där du såg på väggen...hur gör man?? Klippa häck ska vi lösa, ordnar med sekatör! =) Puss o tack!

2009-04-05 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0