Blå fot

Japp...efter ungefär 90 timmars arbete utan mkt till ledighet så händer det. Jag tappade en kartong på min fot. En kartongkant rakt på mina ådror på foten. Ajajaj....trodde inte det skulle bli så illa. Jag har tappat kartonger på fötterna tidigare. Men nu är foten blå. Illa. Och svullen. Tur att jag är ledig idag. För en blå fot kombinerat med för lite sömn, för mkt jobb och en alldeles för slut kropp ger utlopp för tårar. Satte mig i kassarummet ett tag och grät ut. Mamma Anki fick linda om min öma fot. Haha, kände mig som ett litet barn. Med en fryst matlåda från tidigare vecka kylde jag foten och torkade tårar :P Jag har de bästa av arbetskamrater.

Idag är jag som sagt ledig. Lyckades få tvättid. Kanon. Då har jag en ren skjorta till morgondagens jobb. =) Sen ska jag sola var det tänkt. Har fått påsar under ögonen som jag aldrig tidigare haft. Nu ska jag bli pigg. Vila ut, sola och se fräsch ut. Kanske att man kan ställa sig o laga lite mat också. Men bara kanske... :P

Ikväll vill jag ta mig en kvällspromenad. Det luktar så gott ute på kvällarna!
Någon som vill haka på?


Nu ska jag hänga upp tvätt....

Kommentarer
Postat av: alexandra

gumman, är orolig för dig. Du måste tänka på dig själv och rå om dig. Ta en hemmakväll med ansiktsmask och grejer med ngn tjejkompis och bara njut och ta det lugnt. Du får inte jobba så mkt så du mår dåligt av det bara. Var rädd om dig. Pussen!

2009-04-28 @ 21:35:30
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: émelie

Jag saknar dig Alex <3

2009-04-29 @ 21:26:19
Postat av: alexandra

saknar dig med vännen! <3

2009-05-03 @ 13:08:20
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0