Ät mer mat!

Har svårt att sova numer, vilket resulterade i en outsövd Emelie i morse... Också gårdagen, kvällen, blev ytterst gnällig. Arbetskamrater - jag ber om ursäkt. Idag ska jag äta mellanmål någon gång efter lunch. Skippade det igår. Glömde. Var inte hungrig, förrän sista timman.

Middag på o´learys med ett gäng gapiga fotbollsfans. Självklart skulle det gå en match. Men det var ju ok. Åkte med en arbetskamrat o kikade på en lägenhet. Folk flyttar in till Göteborg nu för jobbet, många långt bortifrån så bostad ligger ganska högt på priolistan.

Sedan bar det hem till mig. La mig o kikade på desperate housewifes. Här hemma är det ytterst provisoriskt för tillfället. Allt är ihoptryckt in mot mitten av vardagsrummet och halva möblemanget står i hallen så man knappt kommer fram. I badkaret ligger rollers och i diskhon har jag penslar i vatten. Kaos. Ska försöka få min bror att hjälpa mig med resten av målningen och även att tapetsera en vägg. Hohojaja... Lycka till....

Nej, nu ska jag blåsa håret och sätta på lite smink. Sen är det jobb igen...
Längtar egentligen mest efter en morgonpromenad....

På lördag är det personalfest med Kungsbacka! Saknar dem så, så det ska bli jättekul o träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0