Uppsvälld

Usch ja, nu mår min mage inge vidare. Uppsvälld o dan.. Kanske inte skulle ätit bullen nyss?

Har varit hos farmor o städat idag. Det blev fint! Och så bjöds det såklart på mat. Flygande jacob, potatis, blomkål..lite hopplock... Mumma! Gott med mat. Dessert var inte frågan om att strunta i trots att jag var mätt som en plätt. Det blev hemmagjord plommonkräm med mjölk - och troligtvis den största biskvi jag någonsin sett! Fick vila på soffan mellan varven. Haha!

Har lånat hem sista delen på Stieg Larssons triologi. Så ikväll blir det läsning för hela slanten!

Sedan gick jag på stan jättelänge. Fann iaf ngt i sista stund. Sen tog jag vagnen hem. Borde laga mat. Orkar inte mkt just nu känner jag. Borde gå en promenad också..

Imorgon ska jag träffa Angelica. Efter jobbet. Ska ha kul =)

Någon som har recept på uppsvälld mage? Alltså hur man slipper den då... Hur den går ner igen.

PussoKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0