Tid...

Imorgon är det vecka 39. Vilket betyder att det bara är 13 veckor kvar på året. Ni har väl märkt hur snabbt en vecka går? Idag är det söndag - igen! Detta betyder också att det idag bara är runt 9 veckor kvar till första advent, alltså 8 veckor till dess man ska tänka på juldekorationer och julklappar är egentligen bara till att bunkra upp redan nu, eller iaf tänka på. Jag älskar den tiden på året. Det är mkt som ska göras och hinnas med, men jag känner aldrig den stress man varje år läser om i tidningen. Jag tycker bara det är härligt!

Idag är det en underbar höstdag! Vacker! Precis som förra söndagen så skiner solen. =) Och jag har självklart varit på en långpromenad och lagat en jättegod söndagslunch.! Inspirationen fick jag som tidigare nämnt av Majas mamma. Jag gjorde lax idag. Matlåda till morgondagen är gjord. Sedan blir det linssoppa resten av dagarna (de två) innan löning.

Ska komma iväg på en till promenad senare.. Med Lollo igen. =) Bäst att ta vara på dagarna man kan ses och dagarna som är så vackra som denna. Härligt friskt ! Jag mår så bra.

Jag skulle inte klara av att bo med någon annan än min fågel, inte just nu iaf. Jag älskar verkligen att kunna göra vad jag än vill, inte behöva bry mig så mkt om vad ngn annan vill, tycker eller tänker. Ingen som tjafsar när man är morgontrött - eller än värre - att behöva smyga på tå när man är morgonpigg! Jag skattar min tid just nu högt. Det var länge sedan jag mådde så här bra! Efter mitt läkarbesök på onsdag ska det nog bli näst intill perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0