Summering

Har varit ledig ons-tor-fre och det har varit underbart skönt! =0)

I torsdags såg jag Mamma Mia! Älskade filmen! Den var tillomed bättre än Rent! Och de som känner mig vet hur mkt jag gillar Rent.. Så Mamma Mia får minst sagt ett gott betyg från mig... Älskar musikaler!!

I fredags träffade jag min lillasyster (efter att Robin varit här o satt upp både hyllan och lampor - så nu är det ljus i mitt hus!) Jag och Elin skulle iaf påHåkan Hellström på Liseberg. Mycket folk! Jättemysigt! =0) Bästa var ju såklart Minnen av Aprilhimlen och ikke att förglömma - Känn ingen sorg för mig Göteborg. PocoLoca....

Sedan åkte vi hem till mig o somnade båda ganska snart. Trötta :P

Igår jobbade jag och efter jobbet åkte jag hem till mig - och där satt mamma och Jesper som hade flytt hemifrån under kvällen då Nicke skulle ha hem folk o spela guitarhero.. Vi satte genast på te och åt goda mackor som mamma köpt med sig. =) Sedan såg vi på film och åt massor av godis så vi fick ont i magen! Men trevligt hade vi! =)

Nu ska jag kolla med Sandra om det är ok om jag börjar ett idag istället... Så jag kan gå en promenad - det är så fint väder!! =)

And o, by the way - kuren börjar visa resultat - REDAN! =) Gött!

Pappa! Tänker på dig! Min pappa! Love you lots!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, nej terese vill komma upp till mig snart, och om hon kommer ensam eller drar med sig er är bara roligt. Ja klart jag har plats=P har ju soffa haha...nä men det är så att peter han ska åka ner till gbg nån gång framöver, kommer inte ihåg datumet, men iaf så sa jag till terese, för hon vill komma, att det skulle vara bra då. Roligare utan killar, och lite mer plats=)Om du också vill hälsa på att du med välkommen. Puss

2008-09-28 @ 10:48:23
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0