Söndag solens dag

Ja, idag är det baske mig underbart väder! Helst av allt vill jag vara ledig. Då hade jag tagit mig en promenad och njutit av den underbara solen som visar sig såhär på morgonkvisten. Men ikke. Jag ska jobba. Slutar 17:30, och då ska jag minsann dra på mig joggingskorna när jag kommer hem. =) Det är en sån dag idag.

Skulle nog egentligen varit hemma i Floda idag, men som sagt så ska jag jobba. Vi skulle firat min bror med tårta och paket, men jag skulle förmodligen bara missa det om jag ens försökte hinna. Synd.

Gårdagen var i mitt tycke, ja ganska knepig.. Men det är bara mitt eget fel. Inte helt, men mkt. Ändrar tycke väldigt mkt. Och så blev jag så arg på B... Varför hör han av sig? Lägg av med det, det bådar aldrig gott och jag har lärt mig det. Blir bara ledsen i slutändan, så nu hoppas jag att jag sa ifrån på riktigt. Jag dessutom raderade honom helt. Bra, Emelie.

Det kommer bli en ensam höst, en lång höst. Men jag tror jag kommer trivas. Jag är ganska självständig och trivs mkt bra på egen hand. Just nu iaf. Annat kommer det kanske vara under de kalla månaderna med endast regn o rusk - då blir det minsann tråkigt med promenader och ensamt i tv-soffan. Men just nu ser jag nästan bara fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0