Saknar!

Tog mig en promenad i morgonsolen - det var alldeles underbart!

Har kommit fram till att jag mår så väldigt bra på egen hand. Jag är lite av en ensamvarg och just nu trivs jag fruktansvärt bra i min lägenhet, med min fågel och kan göra whatever I like. Som nu på morgonen. =) Kan gå upp när jag vill utan att behöva tänka på ngn annan, kan lyssna på vad jag vill, kan gå klädd hur jag vill, inreda som jag vill ( i den mån jag har råd såklart... ) äta vad jag vill, alltid har jag städat! (har blivit lite pedant får jag medge) och se på vad jag vill på tv! =)

Just nu vill jag bara vara för mig själv. Mest. Och träffa mina närmaste lite då o då, spontana promenader, fika hos varandra eller bara prata. =) Härligt!

Och på tal om mina närmaste - jag saknar min familj jättemycket idag!
Hade jag varit ledig hade jag åkt hem till Floda på stört. Och så hade jag tagit med mina joggingskor och tagit mig runt sjön en dag som denna - hade varit perfekt! Men jag ska som sagt jobba.

Nu är jag hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0