Mys!

Sitter o väntar på Angelica. Idag är det premiär av Idol och jag tänkte tvinga henne att titta på det. Mutar med lite korv-o-bröd i äkta barnkalasstil :)

Gårdagen var himla trevlig. Åkte hem efter jobbet o donade lite i hemmet. Sedan träffade jag John och käkade middag. Himla gott var det och trevligt. Sickan var nog den mest underbara vovve ever! Haha, vi kom bra överens! PulpFiction är säkert ngt av en legendarisk film med allas vår Travolta som i filmen fått lägga på sig en massa kilon och var längre inte alls särskilt attraktiv. Synd och skam. Tacka vet jag Grease.. Men i övrigt förstod jag inte så mkt. Den var ju lite våldsam.

Det har precis åskat lite ute. Mysigt! Blir bra med en tv-kväll. =)

Traskade på stan idag. Blev alldeles mör - hittade ingenting jag ville ha, bara ett par skor som jag ska byta ut (ska ha svarta istället) Såg nog ganska mosig ut ett tag och sprang i samma veva ihop med David från jobbet. Han hade sett Mamma Mia och jag blev, om möjligt, ännu mer sugen på att se den. Får nog göra slag i saken under den närmaste tiden. Kan nog tvinga med Angelica kanske. =) Eller Maja. We´ll see...

På söndag kväll är det hälsopartaj. Får se om Natures har några bra produkter att sälja på mig - jag är ganska lättlurad  :P


Och på lördag! Dagen vi väntat på i flera månader nu! Ska bli så kul!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, lördagen alla längtat efter!=) Längtar efter dig så!!

2008-09-03 @ 21:18:41
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0