Morgonstund har guld i mun

Ska tala om att det är ett underbart väder ute!
Klev upp kl. åtta och tog mig en timmes promenad snart efter frukost. Det var nog det bästa jag gjort på länge.! Ska göra det imorgon också - man får ju se till att utnyttja dagen trots att man börjar jobba mitt på dagen så det känns som att man ibland inte hinner annat än att jobba.

Äter just nu lite yoghurt och müsli innan jag gör mig iordning för jobbet.

Idag är det den 1:a september - hösten är på gång, kära vänner! Jag sökte mig häromdagen till stan för att finna nya höstkläder, men ikke! Jag hittade verkligen inte ett smack :( . Reagerade bland annat på GinaTricots hemska kläder - ska man ha på sig det där?? Hörde idag att inte bara jag reagerat över dem  , haha Josefine på the Voice bannade dem riktigt ordentligt under morgonen och jag kunde inte låta bli att skratta . Hon har faktiskt rätt.
Jag sätter mitt hopp till H&M. Där är en affär att lita på , för det mesta. Men mest av allt behöver jag nya skor. Får se var jag kan finna lämpliga då jag ännu inte funnit några passande (har gått i hur många affärer som helst - så har någon något bra tips om snygga skor, helst pumps eller boots utan klack, så är det bara att skriva en rad!)

"Ensam mamma söker"
börjar på söndag på tv3 och det är dags att skaffa sig en ny favoritmamma. Älskar det programmet . Vet inte riktigt varför, men det är så himla mysigt! Förra året var Veronica min favorit. Hon var en riktigt mammig mamma. =) *hehe

Nej, dags att göra sig klar för dagen.

PussoKram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

men gud vad hurtig du är på morgonen då!=D Det skulle vara jag det hihi...Jasså, så gina har fula kläder, ja ibland har dem lite knepigta kläder...har faktiskt inte kollar efter vad dem har nu. Ska väl gå in till stan någon dag innan fredag och kolla om jag finner en top eller nåt=) puss!

2008-09-01 @ 14:04:39
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0