Ledig!

Ja, gott o vara ledig på helgen, faktiskt.

Igår åkte jag hem till Emil efter jobbet, för att snabbt bli meddragen till middag hos Majas föräldrar - och en sån god middag sen! Jag äter i vanliga fall inte fisk, men jag ska börja göra det nu.! Den laxen gick inte av för hackor =) Och i salladen till fanns rädisor, mums så gott! Har jag inte ätit på jag vet inte hur länge. Uppskattat av en alldeles för hungrig Emelie. Och till dessert blev det glass med egengjord chokladsås!

Haha, ja det var en av höjdpunkterna på min helg =)

Idag har jag åkt hem från Kungsbacka, gått en promenad med Lollo och tjötat - mysigt! Sen har jag handlat mat och matat in en massa nya låtar på min telefon - fann äntligen min datorsladd (min minneskortläsare bara krånglar med mig.) Ikväll blir det lugnt.. Film, ska se "Loch Ness" vad nu det kan vara för film...

Yeye.. nu ska jag nog duscha,..

Imorgon ska jag laga lax =)

PussoKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0