Lägenhetsbyte??

Då min bror ska flytta ifrån sin lägenhet behöver han hyra ut den i andra hand. Detta för att jag ska ha en liten säkerhet .(och så även han så klart!) Just nu har jag ett andrahandskontrakt, som så många andra.. Det löper ett år är det sagt, samtidigt som jag och även mina uthyrare har tre månaders uppsägningstid, vilket betyder att jag är säker tre månader framöver med säkerhet och sedan kan det vara rätt ovisst..

Och efter detta året vet jag inte hur det blir - om mina uthyrare inte vill ha lägenheten kvar måste jag söka den via boplats.. där ingenting är säkert! Jag vill ju inte behöva flytta hem igen..

Lägenheten är jättefin. En etta på 45 kvadrat (kanske ngn mer) med stort rum och stort kök och UTEPLATS!! Guld värt! Billig hyra...

Någon som vill hyra den i några månader??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0