Höstlängtan!

Jag fick hem ett reklamblad från Blomsterlandet och drömde mig genast bort till höstfärgade trädgårdar och blad i underbara färger - jag, som inte har de minsta gröna fingrar!  I vilket fall som helst måste jag ha lite fler växter i mitt hem. När jag fått ordning på mitt soffbord kanske det kan bli bättring. Har tyvärr inga bra fönsterbräder. :(

Känner mig snäppet bättre idag, tror jag. Jag anser det vara ett gott tecken när jag kan hosta upp mina bakterier jag besitter.  =)

I övrigt har jag fått ihop mitt sängbord (låt gå att det är lite rangligt för tillfället -. hur mkt ska jag ha på det egentligen? En lampa, en bok och min telefon för väckning....kanske en tidning. That´s it va...)

Har en fullproppad tid framför mig som vanligt. Och mer planering är gjord utöver denna veckan. Den 26:e september är jag ledig och då blir det Håkan Hellström på Liseberg med min lillasyster =) Ska bli jätteskoj!

Sedan ska jag försöka bli ledig den 27:e för då, mina vänner, ska min far ta 4:e Dan i TaeKwon-Do! Då blir det isf en sväng till Skövde! Heja Heja! Tornberg lyckades ta 3:e Dan nu för bara några veckor sedan! Tjoho så duktiga de är!

Nu ska jag duscha o sen blir det en sväng till stan, ska lämna tillbaka mina skor jag köpte för ett tag sedan som jag inte vill ha, alls! Förstår inte varför jag köpte dem... Sedan ska jag se efter en rutig skjorta som ska vara så modernt nu...


Have a nice day!
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag längtar med till riktigt höst, då alla löven får fina färger. Det går gärna vara sol med, och inte bara regnt och molning som det nästan varit nu ett tag=( Hoppas du kryar på dig och snart blir friskr gumman! puss puss

2008-09-09 @ 12:06:03
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Så kul att du är ledig! Det kommer bli sketskojj :D

Krya på dig!

2008-09-10 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0