Egoboost!

Jag är snygg, jag är trevlig, jag är snäll, jag är glad, jag är ett riktitgt jäkla kap! Säg det!

Angelica sov över här och vi låg länge o pratade om livet o kärleken. Dos and don´ts... Nu är det dags att börja sålla, bli lite kräsen och tänka över saker innan man ger sig hän. För visst är det ok att vara kräsen när man är så fina som vi är? Yes nu övar vi på självförtroende minsann!

På lördag blir det Twister mina kära vänner! Ska hämta det hos min bror i dagarna - han vet ingenting än, men det ska väl inte vara några problem? Har hört ryktesvägen också att han slapp Örebro. Kaxigt.

Självklart kunde vi inte låta bli att analysera det telefonsamtal jag fick igår (eller rättare sagt - jag kunde inte låta bli att analysera) Vi gör sånt, även om vi inte vill egentligen. Men det går inte att ändra på så lätt. Jag kommer alltid att analysera - hur ska jag annars veta eller tro?

Dags för jobb igen, snart.

PussoKram!


Kommentarer
Postat av: alexandra

=) Hittade ingen topp idag, svårt som du sa, så jag skiter i det haha...tar en jag redan har=P Puss!!

2008-09-04 @ 15:48:07
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: angelica

Säger bara YES darling! Nu är det dags! vi är så jävla bra! :)

2008-09-04 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0