Bort med besvären!

Nu har jag varit på vårdcentralen här i gamlestan.

Mitt intryck är att läkaren är mkt bättre än i Floda! Dit vet jag att jag mer eller mindre vägrade gå om det inte var absolut akut. Jag fick all hjälp jag behövde här i Gamlestan och inte mindre än tre recept för mina besvär. Påbörjar nu en tremånaders kur och hjälper inte det ska jag få en remiss och ta blodprover och grejer och blir då garanterat bort med mina besvär - FÖR  ALLTID =)  Jag bävar inför blodprov för jag tror jag skulle spy om ngn satte en nål och ta blod ifrån mig - istället sätter jag min tilltro i denna behandling!

Mycket positiv idag!

Nu ska jag ska till apoteket och ordna med mina recept =)

PussoKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0