Traditionell...

Jag har funderat. Mycket på hur man skulle ha det i framtiden och vad man tror man gör. Har kommit fram till att jag är väldigt traditionell. Och hemkär. Medan andra vill ut och upptäcka världen och dess möjligheter trivs jag bäst på hemmaplan och blir närmast bara stressad när jag kommer till ett ställe jag aldrig tidigare varit. Jag skulle till exempel inte kunna åka iväg på egen hand någonstans som så många andra gör. Jag behöver ha ngt stabilt alltid. Antingen någon resekamrat vid de tillfällen jag tar mig någonstans... Charter är mer min grej än att på egen hand upptäcka..säg Nya Zeeland... Även om det skulle vara fantastiskt. Hoppas att någon, någongång, vill ta med mig på en sådan resa - för jag kommer inte iväg på egen hand...

Kan prata i timmar om det...
Efter skvaller på jobbet har jag kommit fram till att det dessvärre är i Norrland jag kommer finna min like. Där finns killarna som uppskattar en kvinna och det traditionella liv jag önskar... om man nu ska tro alla tv-program som tar upp ämnet och alla andra ställen jag funnit information. Får väl se om sådant blir fallet. För det är väl så? Livet går ut på att finna sig en like och vandra ihop med denne...Skaffa barn och leva ihop, i medgång, i motgång.

Ja, ni hör ju.. Gammaldags.


Men det är väl det jag söker också. Trygghet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0