Torsdag

Fann mig en gammal Boyzone-skiva nu på morgonen - det är lustigt vad alla texter fortfarande sitter i! Och en hel del är ju riktigt bra ;)


Igår var jag en sväng i Floda efter min tvåtimmars promenad i solen! Ja, den visade sig ju faktiskt igår! Gick också in på ZooKompaniet på hemvägen - herre min je va djur är vackra! =) Köpte lite nyttigare mat till mitt hjärta och kikade på papegojorna, kaninerna, belgiska jättar och undelaterna.

Knappade in på facebook nu på morgonen också - det slår mig va många folk i min egen ålder som skaffar barn eller har planer på det. En liten längtande flämtande låga brinner i mitt hjärta. Såklart. Men först ska jag ordna med en karl. :P Och så ska det hålla ett tag innan man sedan flyttar ihop , gärna till en gemensam bostadsrätt eller hus. Och sen kan man börja tänka på småttingar - det är ett jäkla projekt faktiskt.

Nej, mina vänner - idag är det jobb på schemat - heeela långa dagen. Efteråt ska jag träffa Lollo (äntligen!) och så ska vi på invigningen av nya Åhlens city på Kungsgatan. Nice!

Läste ni metro igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0