Tisdag

Jag har varit ledig idag. Det har varit underbart. Vaknade sent och städade undan här hemma. Gjorde mig iordning, gick och satte upp en tvättid inför imorgon och sedan åkte jag in till stan. Köpte mig en ny scarf och åkte sedan hem till Floda.

Mamma och Elin hade bakat bullar i lördags och jag fick med mig en påse hem! Åkte dessutom med Elin och storhandlade i Partille på Maxi för att sedan köra hem det till mig - och tro fasen jag glömt hemnyckeln i Floda! Så det var bara o vända och be pappa köra mig.. Jaja..

Nu sitter jag o lyssnar på en massa 90-talslåtar och drömmer mig tillbaka... I väntan  på Ugly Betty och Desperate Housewifes :D Tvkväll för hela slanten.. Underbara tisdag! Och igår var det premiär för cityakuten igen, mkt tv i höst med andra ord...

Tänkte dra ihop lite gamla kompisar nu när jag är ledig i helgen och allt. Bokat plats hos Jocke för en sittning med de gamla =) Hoppas någon hakar på bara... Ida har iaf hört av sig - ska bli så mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0