Sent!

Hur kan jag ha sovit så länge idag igen?? Helgen går så fort när man väl är ledig...
Nu är jag ju stressad istället för lugn..


Sitter med mina naglar - ska målas o filas o fixas. Sedan ska jag äta frukost och så blir det en långpromenad. Min bror skulle köpa lite alkohol till mig inför kvällen, får hoppas på att jag kan få det hem till dörren så jag slipper åka iväg nånstans. Haha, va lat jag känner mig - men jag vet inte hur jag ska hinna annars.

Ska ringa Sussie efter min promenad också så jag kan få åka med henne hem till MAtteus innan vi ska på personalfesten ikväll! =) Och sedan är det bara o hoppa in i duschen, och så var tiden slut :P


Hmm.. Mörklila-glittrigt eller ljuslila-silver-glittrigt? Dilemma, men jag har nog bsetämt mig.

Tuffe diggar Boyzone, har börjat tro att han är nöjd bara jag sätter på musik och skrålar med lite då o då...

Egentligen borde jag ta o dra ner på antalet promenader och börja simma istället, eller cykla. För jag har fått Benhinneinflammation! Jag är rätt säker. Det ska gå över av sig självt, men då måste man dra ner på aktiviteten som utlöst det :( Jag får väl bara ta på mina ordentliga skor som jag har fuskat med ett tag och kanske inte gå lika långt, lika ofta. För att för det första har jag ingen cykel - för det andra så tar det så mkt tid, det blir liksom ett stort projekt när man ska iväg o simma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0