Mätt..(!)

Har alldeles nyss avslutat min lunch. Och gud så mätt jag är! Har lagat min alldeles första pasta Carbonara. Japp, har aldrig lagat det tidigare, men återigen blev jag inspirerad av Emil och Maja som bjöd på det i lördags. Namnam, och inte alls svårt.. Härlgt.. lär mig mer o mer i köket =)  Baka kan jag ganska bra, men matlagning är ngt jag behöver inspiration till.

Ska snart ner till tvättstugan. Har dessutom varit på en promenad idag i det fina vädret =)
Sen ska jag till stan o hämta ut mina biljetter - inför Stockholmsresan imorgon! :) Det ska bli jätteskoj!

Sedan ska jag också äntligen få hem soffan! Så folk som vill sova här får sova gott och inte i min uppblåsta sak eller trängas med mig i min 120-säng... Hmm.... får nog tömma luften på denna nu då.. Den e ganska go ändå.. Jesper ville ha den, tror dock inte den kommer in i hans rum. Får väl se vad mamma säger.

Nu ska jag ila till tvättstugan igen.

Pussar o kramar!

Ooof..så mätt jag är!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe du som gick hotell och restaurang;P Jag har aldrig gjort den maträtten, bara sett den som mix i affären hehe..lycka till på resan imorgon!

2008-10-08 @ 18:18:20
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0