Incontro!

Har just avslutat min morgonpromenad =) Finns det något härligare?? Man blir så pigg och glad, man mår så fruktansvärt bra! Och jag tar gärna den långa vägen på morgonen, även när jag, som idag, knappt har tid. =)

Satt o kikade på "Du är vad du äter" igår kväll, medan jag åt en bulle :P Fick lite dåligt samvete, men va tusan! Men så kände jag ändå att jag mår bra. Jag behöver inte göra något drastiskt åt mina vanor, jag har bra vanor. Och mina promenader är inte en tillfällig impuls för att gå ner i vikt - jag gör det för hälsan och ser inte ngt slut på dem. För ajg känner verkligen hur bra jag mår av dem. Ja, mina vänner - detta är en hyllning till promenader och naturen!

Ikväll blir det pianobaren på Gothia Towers, Incontro, med Carro! Ska bli så mysigt! En städad kväll med en cosmopolitan i gott sällskap, passar som handen i handsken. Ska ju jobba imorgon också..

nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0