Hufvudstaden

Stockholm var trevligt - men jäklar vilken lång dag det var!

Klockan ringde redan 04.00 och det var bara att resa sig upp. En sån tur att jag gått o lagt mig redan klockan åtta kvällen innan! Tåget gick kl 06.00 och jag reste första klass! Härligt, fick dessutom en jättefrukost. =) Och säterna, mina vänner, säterna var hur stora som helst! Kände mig jätteliten, sååå nöjd!

Halvvägs upp till Stockholm inser jag att jag glömt mitt bankomatkort!! Hur kan man någonsin bli så korkad?? Får tag i min far som blir jätteorolig, men efter mycket om och men finner jag ett Nordeakontor där jag kan få ut pengar - ett kontor som dessutom lägligt öppnade klockan nio, när jag kommit fram! Helt otroligt underbart!

Nästa problem var att finna taxin.. Tror jag hade iaf tre samtal från huvudkontoret för att kunna lokalisera bilen haha!

Det visade sig att jag inte behövde en enda krona på hela dagen.. Taxin fakturerades båda vägarna, lunchen bjöds jag på och fikan likaså.. Hehe... Mycket bättre än att jobba en heldag i Kungsbacka dit det inte kommer några kunder, alls!

Men va jag är trött idag! Blir en lugn kväll.. lite film, lite idol och lite filt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0