Fredag

Idag fyller min vän Carolina 21!
Grattis Grattis!
Du anar inte ..
Best birthday ever!


Idag blir det jobb, jobb, jobb - återigen heela långa dagen. Igår var det inte roligt vill jag lova. Men idag får ju folk lön så det ska väl bli ändring på´t - hoppas jag. Dessutom jobbar Sandra, alltid lika skoj! Men 10 timmar...Jaja. Sen är det helg!

Igår efter jobbet var jag med Lollo på invigningen av Åhlens på Kungsgatan (gamla biosalongerna, jojomen!) Sprang på "PulkaSarah" haha! Vi hade jätteroligt den där kvällen i slottskogen i snön med varm choklad, smörgåsar, lite alkohol och snö - i sopsäckar, för vi hade ingen riktig pulka! Termobrallor på och hej va det gick! Ibland får man vara ett barn igen. Blir det snö i år igen så blir det pulkareunion =) 3 år sen sist..

Inne på Åhlens strosade vi runt och kikade på utbudet och drack gudomlig champange, och lyssnade på sång på översta planet. Ytterst trevligt. När vi gick från den lilla tillställningen, utan att lyckas komma på vad man skulle inhandla (vilket var lite synd för vi fick ju 20% rabatt...) så fick vi varsin liten goodiebag vid utgången =) Trevligt. Det kallar jag kundvård! Dessutom fick vi ytterligare en kupong med 20% rabatt att använda i november. Goodie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0